Spring naar inhoud

Klacht indienen

Ben je ontevreden over de manier waarop je door één of meer van onze medewerkers bent behandeld? Of ben je ontevreden over onze dienstverlening?

Ben je ontevreden over de manier waarop je door één of meer van onze medewerkers bent behandeld? Of ben je ontevreden over onze dienstverlening? 

Dan kun je hierover een klacht bij ons indienen.

Hoe kun je een klacht indienen?

We werken voor het indienen van een klacht met een klachtenformulier. Dit formulier is alleen voor klachten, je kunt hiermee geen vragen stellen. 

Wat doet de GKB met de klacht?

De GKB heeft als doel om klachten snel en op een informele manier af te handelen. Zodra wij je klacht hebben ontvangen, nemen wij binnen 3 werkdagen contact met je op. Soms kan er in een gesprek al veel worden opgelost of kan een gemaakte fout worden hersteld. Binnen 2 weken na de ontvangst proberen wij je klacht in onderling overleg op te lossen.

Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen? Dan gaan we over tot een officiële klachtafhandeling. Je ontvangt dan een ontvangstbevestiging van je klacht. De officiële klachtafhandeling begint met een onderzoek naar je klacht en eindigt met een brief waarin je een reactie op je klacht ontvangt.

Let op! 

Je kunt geen klacht bij ons indienen als je klant bent van een andere kredietbank. Dien in dat geval een klacht in bij de kredietbank waar je klant bent.

 Hieronder kun je het klachtenformulier invullen en verzenden

Klachtenformulier

Geslacht
Geboortedatum
Heeft u hierover eerder telefonisch contact gehad met de GKB?

Alle velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.